Zamieszczone przez K_R_I_S
[O2] Montaż końcówki ozdobnej tłumnika RS
Zwiń
X
-
matwrc, W sumie racja... Aczkolwiek miałem już w poprzednich autach spawane i przykrecane końcówki i żadna nie zniknęła. Zobaczymy.
Myślałem, że ktoś z Was miał już doczynienia z tymi końcówkami Ultera.http://www.profi-it.pl
Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...
Komentarz
-
-
kross12
Bez przesady, kto kradnie takie nakładki
K_R_I_S, nie przesadzaj z tym przerabianiem, odcinasz rurę, nasadzasz nakładki, robisz 3 spawy (dosłownie 3 kropki) i gotowe. Możesz to zrobić u każdego gościa który ma spawarkę
Komentarz
-
A ćwiczył ktoś montaż takich końcówek od OII RS do OI TDI, Tour, HTB ? Też 2 rurki i po obcięciu powinno podejść po małej rzeźbie, co ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
hotrain, OK, z niecierpliwością czekam na fotki...http://www.profi-it.pl
Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamTak to wyglada u mnie.
Jeszcze zauważyłem, że istotna jest różnica jaką zostawiamy pomiędzy dwoma rurkami. instrukcja przewiduje różnicę 23mm. Ale myślę, że 1,5 cm mogłoby wyglądać lepiej.
PS. Nikt nie pomierzy u siebie tych odległości?
Sam mam zamiar pokombinowac z czyms takim, ale bardziej pod katem nakladek (po kiego spawac???).
Zrobie podobnie jak tutaj - http://www.autogolf.pl/forum/viewtop...&t=255&start=0VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasZamieszczone przez aldamTak to wyglada u mnie.
Jeszcze zauważyłem, że istotna jest różnica jaką zostawiamy pomiędzy dwoma rurkami. instrukcja przewiduje różnicę 23mm. Ale myślę, że 1,5 cm mogłoby wyglądać lepiej.
PS. Nikt nie pomierzy u siebie tych odległości?
Sam mam zamiar pokombinowac z czyms takim, ale bardziej pod katem nakladek (po kiego spawac???).
Zrobie podobnie jak tutaj - http://www.autogolf.pl/forum/viewtop...&t=255&start=0
Niestety prawda jest taka, że gość który to montował niczemu nie był winny. Spawy są dobrze zrobione. Nic nie rdzewieje. Problem był w tym, że za bardzo trzymałem się instrukcji. Wszystkie odległości były robione zgodnie z nią.Audi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
hejak, zakupiłem takie nakładki i teraz czas na montowanie..... i tu mam pytanko:
kupiłem ORI z RS'ki , czy oprócz spawania trzeba jeszcze skracać końcówki samego tłumika? czy jest to tylko kwestia głębszego włożenia końcówek ozdobnych?kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
A ja jednak nie posłuchałem, kupiłem dedykowane do Octavii z Ultera.
Zwykłe, bez perforacji, przykręcane na imbus.
Narazie trzymają się całkiem nieźle. Wygląd pewnie jest kwestią gustu. Jak dla mnie tak samo dyskretne jak ORI. Grawerowanego napisu nawet nie widać.
Zdjęcia wkrótce...http://www.profi-it.pl
Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...
Komentarz
-
-
Mam nadzieje, że nie odgrzeje za bardzo kotleta :roll: , kupiłem końcówkę FDC 610 001, po przymierzeniu do tłumika masakra :?, chwila konsternacji i końcówka wylądowała na tokarce u znajomego... W konsekwencji elementy chromowe zostały oddzielone od tych mocujących oraz skrócone o ok 5 cm, spawy chromowanych elementów zostaną przesunięte trochę w stronę tłumika... zobaczę co z tego wyjdzie :wink: . Jutro montaż więc dam znać
Komentarz
-
-
Shreq sorki że fotki nie wysłałem ale za bardzo nie miałem jak.
Zapożyczam fotke i w miejscu gdzie jest żółta kreska to tyle zostało odcięte, żeby końcówki w miarę schować. Każdą spawałem z osobna bo ta oryginalna taśma i ustawienie to pic na wode.
Teraz jak zmieniłem zderzak na rs to końcówki są źle spasowane, jedna za bardzo wchodzi a druga wychodzi. Trzeba będzie to poprawić :?
Komentarz
-
-
trochę odświeżę temat gdyż planuje u siebie zamontować taką koncóweczkę mianowicie, mam takie o to pytanie. jaką mieliście zmierzoną srednice tych rurek na kocówce wydechu, czy kazdym miejscu był ten sam wymiar, czy były jednak jakieś różnice np gdzies było 51 a w innym miejscu 50mm. i też pytanie do posiadaczy 2.0 Tdi, jaka była u was srednica tych rurek? bo z tego co wiem to w zależności pojemności silnika są różne. ja u siebie mierzyłem i mam 51 mm i nie chce być więcej(chyba ze nie umiem mierzyć suwmiarką :P) a podobno dla 1.9 tdi jest własnie 51 mm. jak to z rozmiarami było u was?OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
witam,
a ja mam problem drobny z końcówka rury wydechowej do 1.6 MPI. Może ktoś przerabiał już temat to prosze o podpowiedz.
Mianowicie chodzi o to która jest lepsza? śrubowana czy prosta do przyspawania?
Chciałbym się dowiedzieć jaką średnice rury one mają? w salonach nie wiedzą.
Na stronie
pokazane są że końcówki mają po 50 mm a w salonie gość mi mówił że ta wartość ponoć wchodzi na rurę która ma średnicy 50mm i tak nie wiem.
zastanowił mnie post gościa jakiegoś z chin że ma także 1.6 MPI i końcówka dedykowana mu nie pasuje i chce kupić końcówke do 1.6 FSI która ma średnicę 55 mm.
Zaznaczę że moja końcówka także ma średnicę 50 mm.
I tak nie bardzo widzę aby rurka 50 mm weszła na rurę i takiej samej średnicy.
Jeżeli ma ktoś taką końcówke prosze o odpowiedz jak to wygląda.KamilSOIIFL KR
Obecnie: Skoda Octavia II FL 1.6 MPI BSE
Skoda Fabia Sedan 1.4 16V 2006
Była: Skoda Felicja Combi 1.3 1997102 KM 2011
Komentarz
-
Komentarz